دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins
 
جدیدترین بازیهای سال باضمانت نصب
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : مجید       
 دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins



نام بازی: Rayman Origins
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade
تاریخ انتشار جهانی : Mar 29, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Mar 29, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Mar 29, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : - - -
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

و این بار ، شاهکار کمپانی یوبی سافت ! نسخه ی رسمی بازی Rayman Origins هم اکنو برای کنسول پی سی قابل دریافت است . این بازی در تاریخ 29 مارس سال 2012 میلادی ، موعد انتشار داشته است . گرافيك Rayman Origins يك زيبايي مطلق است. طرح هاي مراحل را خود ميشل آنسل و تيم خبره Ubi Artwork زده اند كه نتيجه، محيط هاي بسيار زيبا و پرجزئيات است. رنگ هاي بسيار شاد، كيفيت عالي محيط و شخصيت ها، انيميشن هاي زيبا و فريم بالا يك اثر هنري جذاب خلق كرده است. به هيچ وجه نمي توان زيبايي گرافيك اين بازي را توصيف كرد و بايد با چشمان خود آن را تجربه كنيد. بازي پر از شخصيت ها و موجودات گوناگون است كه هر كدام صداهاي خاص خود را دارند.
ادامه ی نقد به همراه تصاویری بی شماری از بازی در ادامه مطلب...
 

براي خرید بازی جدید Rayman Origins  در 1 دي وي دي  به قیمت 3000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gifپشتیبانی تلفنی 02177596860


بعضي از آن ها فوق العاده صداي خنده داري دارند و لحن حرف زدن بعضي شخصيت ها شبيه به فرانسوي ها است (سازندگان بازي فرانسوي هستند). موسيقي يكي ديگر از زيبايي هاي اين بازي است. هر منطقه از بازي يك تم خاص دارد. حتي در بعضي مراحل با موسيقي هم بازي مي كنيد و آهنگ مي زنيد. اين بازي را با صداي بسيار بالا گوش دهيد. گيم پلي بازي دقيقاً مثل بازي هاي 2D قديمي است. در اين بازي فقط 3 كار مي توانيد انجام دهيد: پرش كنيد، راه برويد و ضربه بزنيد. يعني فقط به 2 دكمه و يك آنالوگ نياز داريد. به ظاهر همه چيز ساده است، ولي Ubisoft آنچنان زيبا اين مضامين را كنار هم گذاشته كه از اول بازي تا انتها پاي آن ميخكوب مي شويد. بازي در انواع و اقسام مكان ها اتفاق مي افتد و بيش از 60 مرحله متنوع در اين بازي وجود دارند. يك مرحله زير آب، يك مرحله در جنگل، مرحله ديگر در بيابان و يكي در آسمان است. در هر مرحله، شما بايد تعداد امتيازهاي لازم در محيط را (دقيقاً مثل سنت رايج بازي هاي 2D) جمع كنيد و پس از پايان مرحله، با شمارش آن ها يك سري مدال بگيريد. اين مدال ها (يا بهتر بگوييم شكلك ها) كليد باز كردن مراحل بعدي هستند. به طور مثال، براي باز كردن يك مرحله و يا يك Stage جديد، بايد 21 مدال داشته باشيد. هر چقدر در يك مرحله تعداد بيشتري امتياز جمع كنيد، در آخر مدال بيشتري مي گيريد. بعضي امتيازها به شكل يك لوح هستند كه حاوي تعداد زيادي امتياز هستند و با گرفتن آن ها مي توانيد خيلي راحت تر مدال بگيريد. البته گرفتن اين لوح ها كار ساده اي نيست و سازندگان از قصد بدست آوردن آن ها را سخت كرده اند كه تلاش زيادي براي آن ها بكنيد. بعضي امتيازها (يك سري موجودات دايره اي شكل كه دست و چشم هم دارند... تا بازي نكنيد متوجه نخواهيد شد!!!) بزرگ تر هستند و با گرفتن آن ها ناگهان موسيقي بازي به يك تم خيلي خنده دار تغيير مي كند و تمام امتيازهاي محيط قرمز مي شوند كه طي يك مدت زمان كوتاه (تا زماني كه موسيقي پخش مي شود) با گرفتن هر يك از آن ها در حقيقت 2 امتياز مي گيريد. رفته رفته تعداد مدال هايي كه براي مراحل جديد لازم داريد، بيشتر مي شوند و با سخت شدن مراحل، به طور كلي بازي سخت تر مي شود و با زياد شدن سختي بازي، هيجان دو چندان مي شود. گاهي بايد بارها يك مرحله را برويد تا به امتياز مناسب برسيد. آنقدر مراحل زيبا و بامزه هستند كه اگر صدها بار هم آن ها را برويد، خسته نمي شويد و باز هم جذابيت دارند و چه بسا مضامين و راه هاي جديدي در همان مرحله پيدا كنيد كه شما را به طور كلي به يك Stage ديگر ببرد و در آنجا امتيازات بيشتري بدست آوريد. بعضي وقت ها شيشه هاي آزمايشگاهي در بازي مشاهده مي شوند كه با شكستن آن ها مي توانيد يك جان به خودتان اضافه كنيد و اگر از دشمني ضربه خورديد، از آن استفاده كنيد. بازي همان المان هاي جذاب بازي هاي 2D را نگه داشته است.. . .


 



 

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید


راهنمای نصب بازی Rayman Origins:

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Rayman Origins از لینک های کمکی سرور رپید شیر ( لینک مستقیم در پایین ) :

دانلود



System requirements
Operating system: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2,0 GHz
Memory: 1 GB (Windows XP) / 2GB (Windows Vista / 7)
Video: 256 MB (GeForce 8800 / Radeon X1900)
Free hard drive space: 4 GB

 دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins
 دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins


بازی انلاین و مسابقات ماشین رانی با 5 هزار یورو جایزه

بازی رایگان انلاین مسابقات سرعت سبک نید فور اسپید با میلیون ها تومان جایزه نقدی به افراد برتر

بازی رانندگان حرفه ای یه بازی انلاین سبک بازی های نید فور اسپید میباشد .در این بازی: ماشین جدید بخرید، ماشین کرایه کنید، برای ماشین خود قطعات  جدید و اسپرت بخرید. روزانه با شرکت در مسابقات پول بدست بیاورید و مهارتهای خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید یک تیم تشکیل دهید و با بازیکنان تیمهای دیگر مسابقه دهید.همین الان وارد بازی شوید و ماشیین خود را تیونینگ کنید.

این بازی انلاین و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت های ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید وقلعه خود را بسازید و ماشین خود را برای مسایقه اماده میکنید

توجه داشته باشید این بازی اسپانسر مالی میهن دانلود بوده ,بازی شما در این بازی به شکلی حمایت مالی این شرکت را از میهن دانلود بیشتر خواهد کرد و همچنین شما هم شانس برنده شدن جایزه 5 هزار Euro این بازی را که توسط شرکت mena software بلغارستان در نظر گرفته شده است امتحان میکنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین بازیهای سال باضمانت نصب و آدرس ferdosi.majid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 16823
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1